Login

Jiwok

Le Forum Jiwok > Retour
Répondre
Jiwok

Re: FCM trop haute

de Sandra le Dim Aoû 12, 2012 6:08 pm

Sandra

Bonjour,

J'ai le même problème de FC qui monte vite. Je me suis mise au footing il y a quelques mois. J'ai fait il y a peu une course de 10 km en un peu plus d'une heure, à 87% de FCM. J'ai couru aujourd'hui. Dès que je suis à 9km/h, je monte déjà à 82% de FCM. Pourtant, je suis sportive (step + tennis en compétition à un bon niveau). Tout le monde me dit que je devrais être à l'aise pour le running, surtout des copines avec qui je joue au tennis et qui courent des semi-marathons. Pourtant, je ne vois pas de progrès pour gérer ma FC et pouvoir à terme descendre en-dessous d'une heure sur 10 km. Est-ce que je veux progresser trop vite ?
Jiwok

de Pascal le Mar Aoû 14, 2012 5:41 am

Pascal

Bonjour,
Ce que vous décrivez comme % est correct. Aussi, pour abaisser cela, il faut faire de l'aérobie stricte, non fait en tennis et step. Donc continuez et soyez patiente, laissez le temps à votre corps de s'organiser.

Bon courage
Jiwok

How Students can get rid of trouble in writing law assignmen

de Andrew le Lun Aoû 22, 2022 11:58 am

Andrew

The law assignment is a type of academic writing that is generally a composition that an individual student undertakes after an extended period of time, such as a semester. It is the culmination of study and research in law. The process of writing a law assignment can be difficult and stressful. For many students, writing a law assignment is a difficult process, and they may feel stuck carrying out the writing assignment. However, if you are feeling stuck, tired and troubled while writing a law assignment, you can hire our Law Assignment Helper Services. Our Great Assignment Help law experts are working professionally in the United States and they can offer you the best assistance.
Jiwok

de Harley le Mar Sep 20, 2022 3:55 pm

Harley

Need help writing APA papers? Take advantage of the help of experienced writers who are ready to provide their services. Over the years, our writers have been doing their best to provide you with exceptionally professional assistance. To do this, you need to place an online order on the website https://www.customessaymeister.com/apa-paper-writing-service.html, indicating the topic of your assignment, and our writers will do the rest

Retourner vers Débutant Répondre