Login

Jiwok

Le Forum Jiwok > Retour
Répondre
Jiwok

question reprise après blessure et ou perte de poids

de aude le Jeu Fév 02, 2017 3:37 pm

aude

Bonjour
je me suis blessée il y a un mois environ aux 2 pieds (inflammations)je courais 3 fois par semaine avant cela, mais depuis 8 mois seulement.
Après 1 mois complet d'arrêt j'ai le droit de reprendre, et j'aimerais le faire avec un programme Jiwok, mais je ne sais pas lequel choisir, puisque j'ai pris 3 bons kilos pendant ce mois d'arrêt-la cata!
reprise après blessure ou perte de poids?

Merci d'avance
Jiwok

Re: question reprise après blessure et ou perte de poids

de Denis le Lun Fév 06, 2017 2:15 pm

Denis

Bonjour Aude,

Je vous conseille de suivre l'entrainement reprise après une blessure qui est une plus adapté à votre historique.

Bonne reprise.
Jiwok

de Rolf le Lun Sep 22, 2025 2:45 am

Rolf

doodle jump 2 is like a never-ending adventure. You don’t know what’s waiting for you above, just keep jumping and exploring. The higher you go, the more novel the scenery becomes, and the more exciting the challenge becomes.
Jiwok

de Raymo le Ven Oct 10, 2025 3:08 am

Raymo

Glad to hear you're getting back to running after your injury. It's tough when you're sidelined. Since you've gained a little weight, maybe a program that gently eases you back in while incorporating some cardio would be best. Think of it like mastering Slope Game - you need to gradually increase the difficulty!
Jiwok

de Raymo le Ven Oct 10, 2025 3:08 am

Raymo

Glad to hear you're getting back to running after your injury. It's tough when you're sidelined. Since you've gained a little weight, maybe a program that gently eases you back in while incorporating some cardio would be best. Think of it like mastering Slope Game - you need to gradually increase the difficulty!

Retourner vers Présentation du forum Jiwok Répondre